Think for yourself and question authority
(Timothy Leary)

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Σπρίνγκ κλίνινγκ

Δεν ξέρω εαν επηρεάστηκα από τα υπόλοιπα ποστς ή αν απλώς έτυχε να συγχρονιστούμε κάπως, αλλά τις τελευταίες μέρες έβαλα και΄γω στόχο να καθαρίσω, γκετ μάι shιτ τουγκέδερ, γιατί δεν πάει άλλο. Στο γραφείο έχω γεμίσει χαρτιά, άσχετα, και πλέον δεν μπορώ να δουλέψω. Άρχισα λοιπόν πρίν από 2-3 μέρες να καθαρίζω και τέλειωσα σήμερα. Βρήκα πολλά (πάρα πολλά) χαρτιά, τζιαι κάποια ήταν χρήσιμα μπορώ να πώ. Τα υπόλοιπα πήγαν για ανακύκλωση γιατί προήλθαν από τουλάχιστον 1 δεντρόν... Έκαμα τζιαι φάιλινγκ, τζιαι είμαι περίφανη για τον εαυτό μου, γιατί τώρα νομίζω 'εχω το πιο καθαρό γραφείο!! (How pathetic).
Στο σπίτι είναι άλλη ιστορία, γιατί επικρατεί άλλο καθεστώς (έχω τζιαι έναν Αρκούδι). Είχα βάλει στόχο να κάνω το ίδιο και μάλιστα είχα δώσει διορία του εαυτού μου ως τον Σεμπτέβρη. Ήθελα μετά τις καλοκαιρινές διακοπές να είμαι έτοιμη, φρέσκια, να κάνω μια καινούρια αρχή. Επέταξα κάμποσα πράγματα, εποθήκευσα άλλα, να φανταστείς ετάραξα και τα έπιπλα. Το τελευταίο το συστήνω αφού έναν τραπεζούιν να αλλάξεις θέση τζιαι νομίζεις ότι άλλαξεν ούλλον το σπίτι. Έκαμα μεγάλη χαρά!!!
Για το Αρκούδιν τί να σας πώ; Έσει αρκούδα που εν ππέφτει σε έτσι χειμερία (ή καλοκαιρινή) νάρκη...
Το σπίτι θέλει ακόμα πολλήν δουλειά, αλλά νομίζω προς το παρόν είμαι ευχαριστημένη.
Τούτον σημαίνει ότι φτάνουν οι δικαιολογίες, ώρα για δουλειά...

3 σχόλια:

  1. Epiase sas olous to spring cleaning?? mono ego varkoume ta touta????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγώ έδωσα deadline τον Σεπτέμβρη για τα ερμάρια, αλλά θα μας βρει ο Οκτώβρης χωρίς να έχω κάνει τίποτε. ώσπου είναι καλοκαιρινός ο καιρός δεν πειράζει, νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν ώρα ν'ανοίξουμε Στόκ Κλίαρανςς!!!!¨:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας