O πρώην υπ. Οικονομικών κος. Σαρρής αφέθηκε ελέυθερος από το κατοχικό καθεστώς, αφού πλήρωσε εγγύηση 'υψους 46 000 ευρώ στο ψευδοδικαστήριο. Κρατήθηκε σε φυλακές των κατεχομένων για 8 μέρες, ύστερα από (ατεκμηρίωτες όπως φαίνεται) κατηγορίες εναντίον του. Ακόμα και η κατηγορία για σεξουαλική επαφή με ανήλικους φαίνεται να μην ευσταθεί, αφού οι δυο ανήλικοι δεν βρισκόντουσαν καν μαζί του την ώρα της σύλληψης.
Είναι εμφανές πως το κατοχικό καθεστώς θέλησε να παγιδεύσει τον κ. Σαρρή, με αφορμή τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, ο οποίος σημειωτέον ότι δεν είναι καταδικαστέος σε καμία ευρωπαϊκή χώρα ή ΄πολιτισμένη' χώρα αυτού του πλανήτη. Ως γνωστό, στην κυπριακή δημοκρατία, η ομοφυλοφιλία είναι αποποινικοποιημένη εδώ και χρόνια.
Συνεπώς, εγείρεται το ερώτημα, γιατί κανένας δεν αντέδρασε όταν ο κος. Σαρρής παράνομα συλλήφθηκε και κρατήθηκε στα κατεχόμενα, για δήθεν αδικήματα; Συγκεκριμένα, οι ανησυχίες μου είναι οι εξής:
1) Το ψευδοκράτος είναι ένα παράνομο μόρφωμα, αποτέλεσμα εισβολής και κατοχής. Έχει τους δικούς του 'νόμους' και νόρμες, οι οποίοι όπως φαίνεται δεν συνάδουν με τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και τις αρχές τις ευρωπαϊκής ένωσης. Στο παρελθόν, υπήρξαν ουκ ολίγες αυθαίρετες συλλήψεις και (απόπειρες και πετυχεμένες) δολοφονίες αντιφρονούντων. Όταν λοιπόν συλλαμβάνουν και κρατούν παράνομα έναν πρώην υπουργό και νυν μέλος της διαπραγματευτικής ομάδας της κυπριακής δημοκρατίας, η κυβέρνηση γιατί δεν αντιδρά σύσσωμη; Οι συνομιλίες του προέδρου με τον κατοχικό ηγέτη γιατί συνεχίζονται σαν να μην συνέβηκε τίποτα;
2) Τα κόμματα και οι πολιτικοί (πλην κάποιων ευρωβουλευτών) δεν αντέδρασαν άμεσα και κατάλληλα. Αρκέστηκαν στο να δημοσιοποιήσουν κάποιες ανακοινώσεις, αρκετές μέρες μετά, καταδικάζοντας την σύλληψη και κράτηση του κ. Σαρρή. Μήπως αυτό αποτελεί ακόμα ένα δείγμα υποκρισίας που μας χαρακτηρίζει ή ακόμα και φόβου να μην ταυτιστούμε με τα δικαιώματα κάποιου ομοφυλόφιλου (μπας και μας πουν και μας γκέυ);
3) Η κυβέρνησή μας αντέδρασε με το να κάνει διαβήματα μέσω του υπουργείου εξωτερικών (όχι εσωτερικών). Μήπως η λεγόμενη ΤΔΒΚ πρόκειται για άλλο κράτος;
4) Οι λίγες γελιοδέστατες αναφορές στο γεγονός αφορούσαν τη συμμετοχή του κ. Σαρρή στο κίνημα αγανακτισμένων, οι οποίες καταδίκαζαν τον κο. Σαρρή μόνο με βάση τις κατηγορίες του Αττίλα, αναδημοσιεύοντας τον Τ/Κ τύπο, χωρίς αμφισβήτηση. http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/428871 ) .
(Όμως όταν υπάρχει εμπεριστατωμένο νομικό πόρισμα έχουν το θράσος να το αμφισβητούν).
5) Υπήρξε σημαντική ευκαιρία να αναδείξουμε τί εστί καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως αποτέλεσμα της κατοχής. Αντιθέτως, εμείς πάλι σιωπήσαμε από φόβο και ντροπή (σαν να και είναι ντροπή να είσαι ομοφυλόφιλος).
6) Ήρθαμε αντιμέτωποι με τις απαρχαιομένες αντιλήψεις του ισλάμ όσον αφορά την σεξουαλικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Σίγουρα αυτός είναι ένας τομέας, που τολμώ να πω ότι η ορθόδοξη εκκλησία δεν δείχνει λιγότερη υποκρισία.
7) Τέλος, φάνηκε πόσο 'ευαισθητοποιημένη' είναι η κυπριακή κοινωνία, που αντί να υποστηρίξει την ελέυθερη επιλογή κάθε ατόμου, έσπευσε να καταδικάσει, να χλευάσει και να χαρακτηρίσει τον κο. Σαρρή, χωρίς καν στοιχεία και επιχειρήματα. Μάλιστα, από το στόμα 'μορφωμένης' νεαρής άκουσα και την εισήγηση "πρέπει να τον λιθοβολίσουν" (!!!)
Όλα αυτά με κάνουν να αισθάνομαι το λιγότερο άβολα. Όλοι είμαστε διαφορετικοί με κάποιο τρόπο. Τα δικαιώματά μας όμως υποτίθεται ότι είναι κατοχυρωμένα. Την επόμενη φορά που εσύ θα βρεθείς στο στόχαστρο, πιθανόν να μην παλέψει κανένας και για σένα. Το επιχείρημα ότι "μα εγώ δεν είμαι γκέυ" δεν ευσταθεί. Το 2011 μπορεί να είναι κατακριτέο να είσαι γκέυ, αλλά πρίν από μερικές δεκαετίες ήταν να είσαι γυναίκα ή μαύρος. Σκέψου το...γίνεται.
Είναι εμφανές πως το κατοχικό καθεστώς θέλησε να παγιδεύσει τον κ. Σαρρή, με αφορμή τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, ο οποίος σημειωτέον ότι δεν είναι καταδικαστέος σε καμία ευρωπαϊκή χώρα ή ΄πολιτισμένη' χώρα αυτού του πλανήτη. Ως γνωστό, στην κυπριακή δημοκρατία, η ομοφυλοφιλία είναι αποποινικοποιημένη εδώ και χρόνια.
Συνεπώς, εγείρεται το ερώτημα, γιατί κανένας δεν αντέδρασε όταν ο κος. Σαρρής παράνομα συλλήφθηκε και κρατήθηκε στα κατεχόμενα, για δήθεν αδικήματα; Συγκεκριμένα, οι ανησυχίες μου είναι οι εξής:
1) Το ψευδοκράτος είναι ένα παράνομο μόρφωμα, αποτέλεσμα εισβολής και κατοχής. Έχει τους δικούς του 'νόμους' και νόρμες, οι οποίοι όπως φαίνεται δεν συνάδουν με τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και τις αρχές τις ευρωπαϊκής ένωσης. Στο παρελθόν, υπήρξαν ουκ ολίγες αυθαίρετες συλλήψεις και (απόπειρες και πετυχεμένες) δολοφονίες αντιφρονούντων. Όταν λοιπόν συλλαμβάνουν και κρατούν παράνομα έναν πρώην υπουργό και νυν μέλος της διαπραγματευτικής ομάδας της κυπριακής δημοκρατίας, η κυβέρνηση γιατί δεν αντιδρά σύσσωμη; Οι συνομιλίες του προέδρου με τον κατοχικό ηγέτη γιατί συνεχίζονται σαν να μην συνέβηκε τίποτα;
2) Τα κόμματα και οι πολιτικοί (πλην κάποιων ευρωβουλευτών) δεν αντέδρασαν άμεσα και κατάλληλα. Αρκέστηκαν στο να δημοσιοποιήσουν κάποιες ανακοινώσεις, αρκετές μέρες μετά, καταδικάζοντας την σύλληψη και κράτηση του κ. Σαρρή. Μήπως αυτό αποτελεί ακόμα ένα δείγμα υποκρισίας που μας χαρακτηρίζει ή ακόμα και φόβου να μην ταυτιστούμε με τα δικαιώματα κάποιου ομοφυλόφιλου (μπας και μας πουν και μας γκέυ);
3) Η κυβέρνησή μας αντέδρασε με το να κάνει διαβήματα μέσω του υπουργείου εξωτερικών (όχι εσωτερικών). Μήπως η λεγόμενη ΤΔΒΚ πρόκειται για άλλο κράτος;
4) Οι λίγες γελιοδέστατες αναφορές στο γεγονός αφορούσαν τη συμμετοχή του κ. Σαρρή στο κίνημα αγανακτισμένων, οι οποίες καταδίκαζαν τον κο. Σαρρή μόνο με βάση τις κατηγορίες του Αττίλα, αναδημοσιεύοντας τον Τ/Κ τύπο, χωρίς αμφισβήτηση. http://www.sigmalive.com/simerini/columns/eks%20aformis/428871 ) .
(Όμως όταν υπάρχει εμπεριστατωμένο νομικό πόρισμα έχουν το θράσος να το αμφισβητούν).
5) Υπήρξε σημαντική ευκαιρία να αναδείξουμε τί εστί καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως αποτέλεσμα της κατοχής. Αντιθέτως, εμείς πάλι σιωπήσαμε από φόβο και ντροπή (σαν να και είναι ντροπή να είσαι ομοφυλόφιλος).
6) Ήρθαμε αντιμέτωποι με τις απαρχαιομένες αντιλήψεις του ισλάμ όσον αφορά την σεξουαλικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Σίγουρα αυτός είναι ένας τομέας, που τολμώ να πω ότι η ορθόδοξη εκκλησία δεν δείχνει λιγότερη υποκρισία.
7) Τέλος, φάνηκε πόσο 'ευαισθητοποιημένη' είναι η κυπριακή κοινωνία, που αντί να υποστηρίξει την ελέυθερη επιλογή κάθε ατόμου, έσπευσε να καταδικάσει, να χλευάσει και να χαρακτηρίσει τον κο. Σαρρή, χωρίς καν στοιχεία και επιχειρήματα. Μάλιστα, από το στόμα 'μορφωμένης' νεαρής άκουσα και την εισήγηση "πρέπει να τον λιθοβολίσουν" (!!!)
Όλα αυτά με κάνουν να αισθάνομαι το λιγότερο άβολα. Όλοι είμαστε διαφορετικοί με κάποιο τρόπο. Τα δικαιώματά μας όμως υποτίθεται ότι είναι κατοχυρωμένα. Την επόμενη φορά που εσύ θα βρεθείς στο στόχαστρο, πιθανόν να μην παλέψει κανένας και για σένα. Το επιχείρημα ότι "μα εγώ δεν είμαι γκέυ" δεν ευσταθεί. Το 2011 μπορεί να είναι κατακριτέο να είσαι γκέυ, αλλά πρίν από μερικές δεκαετίες ήταν να είσαι γυναίκα ή μαύρος. Σκέψου το...γίνεται.
Εμενα με εκνευρισε που πρωην υπουργος του ΟΧΙ πηγε στα κατεχομενα για αγοραιο σεξ(με τι πηγε γυναικα, αντρα δεν με αφορα).Ειδικα τωρα που η Τουρκία μας πουλά τρέλα και τσαμπουκά
ΑπάντησηΔιαγραφήOkyale: Και εμένα με εκνεύρισε αυτό το γεγονός και αυτό είναι όντως κατακριτέο.Όμως κανένας επίσημος δεν μίλησε γι' αυτό, γιατί φαντάζομαι πολλοί έχουν λερωμένη τη φωλιά τους. Είναι λογικό όταν έχεις πάθη στη ζωή σου να λειτουργείς παρορμητικά και να κάνεις λάθη. Ο συγκεκριμένος τα πλήρωσε πολύ ακριβά και διαφάνηκε τί είναι η Τουρκία.
ΑπάντησηΔιαγραφήWell said. emena pali me enoxli pou stin en logo fileleutheri kipriaki dimokratia, kapios niothi tin anagi na pai allou gia na niosi pragmati eleutheros kai na ekfrasti opos theli sexualika
ΑπάντησηΔιαγραφήtelika pige me aniliko i oxi? an nai theli kremasma stin plateia taxim. ti sizitame gia omofilofilia kai prasin aloga
ΑπάντησηΔιαγραφή@skonte.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ερώτημα σου μπορεί να απαντηθεί στο πέρας ακροαματικής διαδικασίας όταν αποδειχθούν οι κατηγορίες εναντίον του πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας και κριθεί ένοχος. Από τη στιγμή που το δικαστήριο στο ψευδοκράτος δεν είναι δικαστήριο δικαίου (οι θεσμοί του δεν είναι σε θέση να παράξουν δίκαιο) τέτοιο πράγμα δεν μπορεί να προκύψει.
Πέραν του διαδικαστικού, δεν υπάρχουν στοιχεία αναφορικά με τη συμμετοχή ανηλίκων. Αναρωτιέμαι κατά πόσο η αντίδραση του κοινού απέναντι στους ισχυρισμούς παιδεραστίας ενισχύεται με φόντο την ομοφιλοφυλία.
Κανένας δεν θέλει κρέμμασμα στην πλατεία ταξίμ. Πέραν του ότι μόνο η Kυπριακή Δημοκρατία μπορεί να απονέμει δικαιοσύνη (υπάρχει και αδίκημα στον Ποινικό Κώδικα "αντιποίηση εξουσίας"), κανένα κράτος στην ευρωπαϊκή ένωση δεν έχει τη θανατική ποινή. Αυτό είναι προνόμοιο κάποιων πολιτειών στην Αμερική και των Ισλαμικών χωρών. Όταν κάποιος είναι παιδεραστής και καταδικάζεται γι αυτό λαμβάνει ποινή φυλάκισης.
@she demon.
Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα ελεύθερης σεξουαλικής έκφρασης. Εξ άλλου πως μπορεί να προκύπτει ελεύθερη άσκηση ομοφυλοφιλίας από τη στιγμή που η ομοφυλοφιλία διώκεται στα κατεχόμενα.
Μάλλον είναι πιο διαδεδομένη η πορνεία με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερο selection pool ανδρών πόρνων. Δεν είναι για αυτό το λόγο που ο κόσμος (πλην των honey mooners ) πάει στη Θαϋλάνδη;
@ okyalos.
Ήταν του Όχι; Πως μου διέφυγε; Γι αυτό είναι στη διαπραγματευτική ομάδα;
@ Πατατούλλη.
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΝ ΧΩΡΚΑΤΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΚΑΤΕΦΚΕΙ
@ She: Συμφωνώ μαζί σου, είναι όντως λυπηρό...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Skonte: Τελικά απ'ότι φαίνεται δεν υπήρξαν ανήλικοι εκεί όταν τον συνέλαβαν. Στα υπόλοιπα με κάλυψε ο Ακκανούρης.
@ Ακκανούρη: Φανκς για το κκόμεντ σεντόνι. Συμφωνω μαζί σου, ιδιαίτερα στο τελευταίο κόμεντ :)
peta re patatouli peta.... exo ta idia erotimata
ΑπάντησηΔιαγραφήBonnie
kuiz. Se poiou proin ypourgou to amaxi vrethikan 2 oukranes?hint o ypourgos ehi vlema aitou kai kainourgia mallia
ΑπάντησηΔιαγραφή